Kokoukset

Panimoravintola Koulu on suosittu kokouspaikka Turun ytimessä. Historiallisesti arvokkaaseen ja mielenkiintoiseen koulurakennukseen perustettu ravintolamme tarjoaa monipuoliset ja persoonalliset kokoustilat vaivattomien kulkuyhteyksien äärellä. Kävelymatkan päässä ovat kaikki suurimmat hotellit, sekä rautatie- että linja-autoasema ja paikallisbussit.Tilamme ovat esteettömät.

Meillä on useita tila – ja tarjoiluvaihtoehtoja.
Koska kokouksia järjestävät hyvin erilaiset yritykset ja toimijat,
räätälöimme järjestäjän kanssa tilaisuuteen sopivan kokonaisuuden.
Varauksen ehdot ja hinta riippuvat viikonpäivästä,  varaustilanteesta,
ennalta sovituista tarjoiluista sekä henkilömäärästä.

Olemme suunnitelleet valikoiman kokouspaketteja vaihteleviin tarpeisiin
sekä valmiit tilausmenut ja runsaat noutopöytätarjoilut herkutteluun. Tarjoamme myös räätälöityjä ateriavaihtoehtoja toiveidesi ja budjettisi mukaan. Olipa kysymyksessä yritystilaisuus, yhdistyksen vuosikokous, tilinpäätösillallinen, asiakastapaaminen tai henkilökunnan koulutuspäivä, myyntipalvelumme auttaa  suunnittelussa. Ammattitaitoisen henkilökuntamme johdolla tilaisuus hoituu vaivattomasti tiloissamme!

Tarjoamme myös oheisohjelmaa ryhmille. Rentouttava kokouksen päätös tai mieleenpainuva illallisen aloitus järjestyy suositulla panimomestarin olutkoulutuksella tai viihteellisellä Murhamysteerillä. Teemme ohjelmayhteistyötä eri toimijoiden kanssa ja annamme mielellämme ideoita ohjelmasta!

Wecksell-kabinetti

4-50 henkilölle, taulu-TV