Juhlat ja kokoukset

Panimoravintola Koulun monipuoliset ja persoonalliset tilat
tarjoavat upeat puitteet erilaisten ja erikokoisten juhlien,
illallisten, yleisötilaisuuksien ja kokousten järjestämiseen.
Tiloja löytyy monipuolisesti 10 hengen kokoustiloista 150 hengen juhlasaliin. Myös koko talo on varattavissa ja meille mahtuu kokonaisuudessaan noin 1500 vierasta.
Tilamme ovat esteettömät.

Suunnittelemme tilaisuuden joustavasti toiveidesi mukaan
ja räätälöimme budjettisi mukaisen kokonaisuuden!
Meillä järjestyvät yrityksesi tai yhdistyksesi tilaisuudet lounaskokouksista pikkujouluihin. Valmiiksi  suunniteluista kokouspaketeista saat hyvän rungon, jonka muovaamme
tilaisuuteesi sopivaksi kokonaisuudeksi.

Myös henkilökohtaiset juhlasi suunnittelemme ja toteutamme ammattitaidolla. Meillä vietät toiveidesi juhlat: tohtorinväitöskaronkat, polttarit, häät, syntymäpäivät, muistotilaisuudet ja luokkakoukset.

Erilaisten tilaisuuksien järjestäjänä tunnemme vaativimpienkin illallisten etikettisäännöt istumajärjestyksestä tilaisuuden kulkuun. Toteutamme juhlat ja muut tilaisuudet tyylikkäästi alusta loppuun, jolloin itse voit huoletta ja hyvillä mielin keskittyä olennaiseen eli nauttimaan juhlista.
Voit tulla valmiiseen pöytään ja lähteä huolehtimatta siitä kuka siivoaa.

Olemme suunnitelleet valmiit tilausmenut ja runsaat noutopöytätarjoilut herkutteluun. Suosittelemme illallisen yhteyteen ja ruokaan sopivat tervetulomaljat, viinit, avec-juomat ja panimotuotteet unohtamatta alkoholittomia juomia.

Ravintolamme kaikki baarit ovat juhlijoiden käytettävissä ja niissä tarjoilemme oman panimon tuotteiden lisäksi laajan valikoiman
erilaisia alkoholillisia ja alkoholittomia juomia.

Tarjoamme halutessa myös oheisohjelmaa. Rennomman tilaisuuden aloitus järjestyy suositulla panimomestarin olutkoulutuksella tai vaikkapa viihteellisellä Murhamysteerillä. Kysy lisää ohjelmayhteistyöstä eri toimijoiden kanssa.